Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetés

Garantált Anyák napja előtti kiszállítás rendelési határidejei (05.01, 05.02 munkaszüneti nap): 

  • Foxpost csomagautomata esetén már nem tudjuk garantálni a csomag megérkezését 04.30-ig
  • GLS: 04.28 (hétfő) 7:00 - kötött csokrok esetén is

A GLS a feladást követő nap kézbesítésre kerül automatába/házhoz.

A Foxpost kicsit lassabb, feladást követő 1-2 munkanap, telített kézbesítési csomagautomata esetén ennél több is lehet. Az ehhez hasonló okokból kialakuló csúszásokért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni.

 

Webáruházunk egyelőre kizárólag online értékesít, személyes átvételre nincs lehetőség. Telephelyünkön kizárólag irodai-, raktározási- és csomagolási tevékenység történik, személyes átvételre nem alkalmas.

 

Szállítási költségek

 Rendelés összege

Házhozszállítás GLS

Csomagautomata GLS

Csomagautomata FoxPost

Utánvét

5.000* - 25.000 Ft

1 790 Ft

1 290 Ft

1290 Ft

490 Ft

25.001 - 50.000 Ft 1 790 Ft ingyenes ingyenes 490 Ft

50.000 Ft felett

ingyenes

ingyenes

ingyenes

490 Ft

*Webáruházunkban a minimum kosárérték 5000 Ft.

MPL Házhozszállítás:

Jogszabályi kötelezettségünknek eleget téve, kötelesek vagyunk az MPL futárszolgálat használatának lehetőségét is biztosítani. Tekintettel arra, hogy - a házhozszállításra szerződött partnerünkkel, a GLS Hungary-vel ellentétben - az MPL a telephelyünkön való felvételt nem teszi lehetővé, munkatársainknak az ezzel a szállítási móddal kért csomagokat személyesen, a postán kell feladniuk. Ennek a többlet időráfordításnak a felára - a postának fizetendő szállítási díjon túl - 2000 Ft+ÁFA/csomag. Az így kért csomagok feladása hetente egyszer (pénteken) történik (csütörtök reggel 7 óráig leadott rendelésekre vonatkozik - kivéve kötött csokor esetén, ennek határideje szerda reggel 7 óra). A szállítási költség kalkul1ációja a megrendelést követően történik manuálisan, 1-3 munkanapon belül (kiemelt időszakokban: ősz, karácsony, húsvét akár 3 munkanap is lehet), a termékek súlya alapján. Emiatt az OTP SimplePay nem használható.

 

Díjszabás:

  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db, összesen 4530 Ft.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db, összesen 5530 Ft.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db, összesen 8530 Ft.

Az ennél a szállítási módnál látható ár TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰ.

A várható kézbesítési nap a csomag útnak indulásától számított kb 1-2 munkanap.

 

Köszönjük a megértést.

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Csapatunknak kiemelten fontos az extra gyors rendelésfeldolgozás. Ez azt jelenti, hogy a reggel 7 óráig leadott rendeléseket csomagmennyiségtől függően még aznap, de legkésőbb másnap átadjuk szállításra. Szezonális időszakokban,(szeptember-december, március), illetve akciók (időtartama alatt) ez csomagmennyiségtől függően növekedhet 1-3 munkanappal.

Amennyiben a csomagodra meghatározott időpontig (pl. fotózás, születésnap) szükséged van, megjegyzésben mindenképp tüntesd fel megrendeléskor, vagy egyeztess velünk e-mailben (info@atermeszetotthon.hu), mert a termékadatlapon lévő szállítási idő tájékoztató adat. Mindig igyekszünk minden kérést figyelembe venni.

Csomagodat házhozszállítás esetén a következő munkanapon, Foxpost csomagautomata esetén 1-3 munkanapon belül kézbesítenek partnereink. Amikor a csomag átadásra kerül szállító partnereinknek, rendszerünk egy külön értesítést küld erről, az előbbi határidőket ettől a dátumtól kell számítani.

 

A FoxPost automatás szállítás főként a kiemelt időszakban (ősz, karácsony) lassabb. Az automata telítettségétől, a FoxPost leterheltségétől és az ürítés időpontjától függően a csomag célautomatába kerülése kb. 1-3 (kiemelt időszakban 1-6) munkanap a rendelés leadásától számítva. Kérünk benneteket, hogy tájékozódjatok az automaták telítettségéről a https://foxpost.hu/csomagautomatak weboldalon, és lehetőség szerint a zöld, esetleg a narancs színnel jelölt automatákat használjátok, megkönnyítve ezzel partnereink munkáját.

 

Figyelem! Szárazvirág vegyes csokor (tehát nem szálas virág) rendelés esetén a rendelés átfutási ideje 1 munkanappal növekszik.

 

Kérhetem a szállítást egy bizonyos napra, időintervallumra?

Ha megjegyzésként feltünteted, hogy melyik napon szeretnéd a kiszállítást, a feladást tudjuk eszerint időzíteni (például ha csak 1 héttel később tudod átvenni). Az időintervallumot is jó, ha a megjegyzésben feltünteted, de erre a futárok sajnos garanciát nem tudnak vállalni. Az biztos, hogy szállítás előtt a futár telefonon jelzi a kiszállítást, így közvetlenül tudtok egyeztetni. A GLS kétszeri sikertelen kézbesítés után visszaszállítja a csomagot, amit a szállítási költség ismételt rendezése után tudunk újraküldeni.

 

Nem tudtam átvenni a FoxPost-ból a csomagot. Mit tegyek?

Ha ezt még azelőtt látod, hogy a csomag a FoxPost automatába elhelyezésre került, jelezd nekünk kérlek haladéktalanul telefonon a +36 30 248 5417-es telefonszámon, így a csomagot még azelőtt megállíthatjuk, hogy az az automatába bekerülne. Ha már a csomagautomatában elhelyezésre került a rendelésed, akkor írj egy e-mailt nekünk az info@atermeszetotthon.hu-ra. Sajnos ilyenkor meg kell várnunk, míg a feladási automatába visszaérkezik a csomag, ami akár 3-5 munkanap is lehet. Ezután választásod szerint ismét fel tudjuk adni a csomagot FoxPosttal vagy házhozszállítással - a szállítási költség ismételt rendezése esetén.

 

Sikertelen lett a bankkártyás fizetésem, mit tegyek?

Ez esetben a megrendelésedet megkaptuk, érvényes, a termékek a készletből le vannak foglalva, tehát nem szükséges rögzíteni a megrendelést még egyszer. Sikertelen fizetés esetén kollégáink munkanapokon e-mailben küldenek egy linket, amin újra megpróbálhatod a fizetést (hétvégi rendelések esetén hétfőn), vagy rendezheted a megrendelés ellenértékét banki átutalással is. Ez esetben a megrendelés visszaigazoló e-mailben megtalálod az utaláshoz szükséges adatokat. Illetve van lehetőség utánvéttel is kérni a szállítást.

 

 

Sérülten kaptam meg a terméket, mit tegyek?

Ilyenkor kérlek készíts képeket a doboz átvételkori állapotáról és a sérült termékről és jelezd a problémát az info@atermeszetotthon.hu e-mail címre a csomag átvételétől számított 3 napon belül. A termékeket minden esetben díjmentesen pótoljuk.

 

 

Nem lett megfelelő a termék, amit rendeltem. Hogyan tudom visszaküldeni?

A termékeket a kézhezvételtől számított 30 napon belül tudjátok visszaküldeni (a hatályos jogszabályok szerint kizárólag  magánszemély megrendelő esetén). Ezt az info@atermeszetotthon.hu e-mail címre írt e-maillel tudjátok nálunk rögzíteni. Az e-mailben a könnyebb és gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük tüntessétek fel a megrendelés számát.

A visszaszállítás díja a hatályos jogszabályok szerint a vevő költsége, viszont webáruházunkban egy alkalommal díjmentes visszaküldést biztosítunk Foxpost automatán keresztül. Igény szerint GLS felvétel és visszaszállítás is választható, melynek díja - melyet a GLS Hungary részünkre felszámít - 2x a mindenkori GLS Házhozszállítás díja. Ez alól kivétel, ha a termék Foxpost-on keresztül nem visszaküldhető - pl. extra hosszú növények estén, ez esetben a visszaküldés/csere egy alkalommal díjmentes. A részletekről a fenti e-mail elküldése után tájékoztatunk, forduljatok hozzánk bizalommal.

Kérünk benneteket, hogy a visszárut olyan gondosan csomagoljátok be, mint ahogyan azt mi tettük, hogy a csomag a szállítás során ne sérülhessen. Amennyiben a termék a szállítás során megsérül, és ezt a nem megfelelő csomagolás okozta, úgy a termék vételárát nem tudjuk visszatéríteni. Amennyiben a termék a dobozban nem tud mozogni és a doboz oldalaihoz közvetlenül nem ér hozzá, a csomagolás megfelelő.

 

Bármilyen kérdés és kérés esetén keressetek minket bizalommal a +36302485417-es telefonszámon vagy e-mailben az info@atermeszetotthon.hu-n. 

 

a Nature Home csapata

Az oldal tetejére