Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetés

Webáruházunk egyelőre kizárólag online értékesít, személyes átvételre nincs lehetőség. A weboldalon feltüntetett cím székhely, személyes átvételre nem alkalmas.

 

Iratkozz fel hírlevelünkre ITT, így amellett, hogy elsőként értesülsz az új kollekcióról, 10% kedvezményben is részesülhetsz az új darabokból limitált ideig. Az új kollekció mindig hírlevélben debütál, ekkor küldjük ki a kedvezményre jogosító kuponkódot is, ami általában pár napig érvényes. Kérdés esetén írj nekünk az info@atermeszetotthon.hu-ra.

 

Mennyi a szállítási költség?

 Rendelés összege

Házhozszállítás GLS

Csomagautomata GLS

Csomagautomata FoxPost

Utánvét

4.000* - 29.999 Ft

1 890 Ft

1 590 Ft

1 290 Ft

590 Ft

30.000 Ft felett

ingyenes

ingyenes

ingyenes

590 Ft

*Webáruházunkban a minimum kosárérték 4000 Ft.

 

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Csapatunknak kiemelten fontos az extra gyors rendelésfeldolgozás. Ez azt jelenti, hogy a reggel 7 óráig leadott rendeléseket csomagmennyiségtől függően még aznap, de legkésőbb másnap átadjuk szállításra, amit házhozszállítás esetén a következő munkanapon, Foxpost csomagautomata esetén 2-3 munkanapon belül kézbesítenek partnereink. Amennyiben a csomag sürgős, ezt megjegyzésben mindenképpen tüntesd fel a megrendeléskor, mert a termék adatlapon lévő szállítási idő tájékoztató adat.

A FoxPost automatás szállítás főként a kiemelt időszakban (ősz, karácsony) lassabb. Az automata telítettségétől, a FoxPost leterheltségétől és az ürítés időpontjától függően a csomag célautomatába kerülése kb. 3-4 (kiemelt időszakban 3-6) munkanap a rendelés leadásától számítva. Kérünk benneteket, hogy tájékozódjatok az automaták telítettségéről a https://foxpost.hu/csomagautomatak weboldalon, és lehetőség szerint a zöld, esetleg a narancs színnel jelölt automatákat használjátok, megkönnyítve ezzel partnereink munkáját.

 

Figyelem! Szárazvirág vegyes csokor (tehát nem szálas virág) rendelés esetén a rendelés átfutási ideje 1 munkanappal növekszik.

 

Kérhetem a szállítást egy bizonyos napra, időintervallumra?

Ha megjegyzésként feltünteted, hogy melyik napon szeretnéd a kiszállítást, a feladást tudjuk eszerint időzíteni (például ha csak 1 héttel később tudod átvenni). Az időintervallumot is jó, ha a megjegyzésben feltünteted, de erre a futárok sajnos garanciát nem tudnak vállalni. Az biztos, hogy szállítás előtt a futár telefonon jelzi a kiszállítást, így közvetlenül tudtok egyeztetni. A GLS kétszeri sikertelen kézbesítés után visszaszállítja a csomagot, amit a szállítási költség ismételt rendezése után tudunk újraküldeni.

 

Nem tudtam átvenni a FoxPost-ból a csomagot. Mit tegyek?

Ha ezt még azelőtt látod, hogy a csomag a FoxPost automatába elhelyezésre került, jelezd nekünk kérlek haladéktalanul telefonon a +36 30 248 5417-es telefonszámon, így a csomagot még azelőtt megállíthatjuk, hogy az az automatába bekerülne. Ha már a csomagautomatában elhelyezésre került a rendelésed, akkor írj egy e-mailt nekünk az info@atermeszetotthon.hu-ra. Sajnos ilyenkor meg kell várnunk, míg a feladási automatába visszaérkezik a csomag, ami akár 3-5 munkanap is lehet. Ezután választásod szerint ismét fel tudjuk adni a csomagot FoxPosttal vagy házhozszállítással - a szállítási költség ismételt rendezése esetén.

 

Sikertelen lett a bankkártyás fizetésem, mit tegyek?

Ez esetben a megrendelésedet megkaptuk, érvényes, a termékek a készletből le vannak foglalva, tehát nem szükséges rögzíteni a megrendelést még egyszer. Sikertelen fizetés esetén kollégáink munkanapokon e-mailben küldenek egy linket, amin újra megpróbálhatod a fizetést (hétvégi rendelések esetén hétfőn), vagy rendezheted a megrendelés ellenértékét banki átutalással is. Ez esetben a megrendelés visszaigazoló e-mailben megtalálod az utaláshoz szükséges adatokat. Illetve van lehetőség utánvéttel is kérni a szállítást.

 

 

Sérülten kaptam meg a terméket, mit tegyek?

Ilyenkor kérlek készíts képeket a doboz átvételkori állapotáról és a sérült termékről és jelezd a problémát az info@atermeszetotthon.hu e-mail címre a csomag átvételétől számított 3 napon belül. A termékeket minden esetben díjmentesen pótoljuk.

 

 

Nem lett megfelelő a termék, amit rendeltem. Hogyan tudom visszaküldeni?

A termékeket a kézhezvételtől számított 30 napon belül tudjátok visszaküldeni (a hatályos jogszabályok szerint kizárólag  magánszemély megrendelő esetén). Ezt az info@atermeszetotthon.hu e-mail címre írt e-maillel tudjátok nálunk rögzíteni. Az e-mailben a könnyebb és gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük tüntessétek fel a megrendelés számát.

A visszaszállítás díja a hatályos jogszabályok szerint a vevő költsége, viszont webáruházunkban díjmentes visszaküldést biztosítunk Foxpost automatán keresztül. Igény szerint GLS felvétel és visszaszállítás is választható, melynek díja - melyet a GLS Hungary részünkre felszámít - 2x a mindenkori GLS Házhozszállítás díja. Ez alól kivétel, ha a termék Foxpost-on keresztül nem visszaküldhető - pl. extra hosszú növények estén, ez esetben a visszaküldés díjmentes. A részletekről a fenti e-mail elküldése után tájékoztatunk, forduljatok hozzánk bizalommal.

Kérünk benneteket, hogy a visszárut olyan gondosan csomagoljátok be, mint ahogyan azt mi tettük, hogy a csomag a szállítás során ne sérülhessen. Amennyiben a termék a szállítás során megsérül, és ezt a nem megfelelő csomagolás okozta, úgy a termék vételárát nem tudjuk visszatéríteni. Amennyiben a termék a dobozban nem tud mozogni és a doboz oldalaihoz közvetlenül nem ér hozzá, a csomagolás megfelelő.

 

Bármilyen kérdés és kérés esetén keressetek minket bizalommal a +36302485417-es telefonszámon vagy e-mailben az info@atermeszetotthon.hu-n. 

 

a Nature Home csapata

Az oldal tetejére