Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetés

Webáruházunk egyelőre kizárólag online értékesít, személyes átvételre nincs lehetőség. Telephelyünkön kizárólag irodai és raktározási tevékenység történik, személyes átvételre nem alkalmas.

 

Mennyi a szállítási költség?

 Rendelés összege

Házhozszállítás GLS

Csomagautomata GLS

Csomagautomata FoxPost

Utánvét

4.000* - 20.000 Ft

1 490 Ft

1 290 Ft

1290 Ft

490 Ft

20.001 - 30.000 Ft 1 490 Ft 1 290 Ft ingyenes 490 Ft

30.000 Ft felett

ingyenes

ingyenes

ingyenes

490 Ft

*Webáruházunkban a minimum kosárérték 5000 Ft.

MPL Házhozszállítás:

Jogszabályi kötelezettségünknek eleget téve, kötelesek vagyunk az MPL futárszolgálat használatának lehetőségét is biztosítani. Tekintettel arra, hogy - a házhozszállításra szerződött partnerünkkel, a GLS Hungary-vel ellentétben - az MPL a telephelyünkön való felvételt nem teszi lehetővé, munkatársainknak az ezzel a szállítási móddal kért csomagokat személyesen, a postán kell feladniuk. Ennek a többlet időráfordításnak a felára - a postának fizetendő szállítási díjon túl - 2000 Ft+ÁFA/csomag. Az így kért csomagok feladása hetente egyszer (pénteken) történik (csütörtök reggel 7 óráig leadott rendelésekre vonatkozik - kivéve kötött csokor esetén, ennek határideje szerda reggel 7 óra). A szállítási költség kalkul1ációja a megrendelést követően történik manuálisan, 1-3 munkanapon belül (kiemelt időszakokban: ősz, karácsony, húsvét akár 3 munkanap is lehet), a termékek súlya alapján. Emiatt az OTP SimplePay nem használható.

 

Díjszabás:

  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db, összesen 4530 Ft.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db, összesen 5530 Ft.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db, összesen 8530 Ft.

Az ennél a szállítási módnál látható ár TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰ.

A várható kézbesítési nap a csomag útnak indulásától számított kb 1-2 munkanap.

 

Köszönjük a megértést.

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Csapatunknak kiemelten fontos az extra gyors rendelésfeldolgozás. Ez azt jelenti, hogy a reggel 7 óráig leadott rendeléseket csomagmennyiségtől függően még aznap, de legkésőbb másnap átadjuk szállításra. Szezonális időszakokban,(szeptember-december, március), illetve akciók (időtartama alatt) ez csomagmennyiségtől függően növekedhet 1-3 munkanappal.

Amennyiben a csomagodra meghatározott időpontig (pl. fotózás, születésnap) szükséged van, megjegyzésben mindenképp tüntesd fel megrendeléskor, vagy egyeztess velünk e-mailben (info@atermeszetotthon.hu), mert a termékadatlapon lévő szállítási idő tájékoztató adat. Mindig igyekszünk minden kérést figyelembe venni. :)

Csomagodat házhozszállítás esetén a következő munkanapon, Foxpost csomagautomata esetén 2-3 munkanapon belül kézbesítenek partnereink. Amikor a csomag átadásra kerül szállító partnereinknek, rendszerünk egy külön értesítést küld erről, az előbbi határidőket ettől a dátumtól kell számítani.

 

A FoxPost automatás szállítás főként a kiemelt időszakban (ősz, karácsony) lassabb. Az automata telítettségétől, a FoxPost leterheltségétől és az ürítés időpontjától függően a csomag célautomatába kerülése kb. 3-4 (kiemelt időszakban 3-6) munkanap a rendelés leadásától számítva. Kérünk benneteket, hogy tájékozódjatok az automaták telítettségéről a https://foxpost.hu/csomagautomatak weboldalon, és lehetőség szerint a zöld, esetleg a narancs színnel jelölt automatákat használjátok, megkönnyítve ezzel partnereink munkáját.

 

Figyelem! Szárazvirág vegyes csokor (tehát nem szálas virág) rendelés esetén a rendelés átfutási ideje 1 munkanappal növekszik.

 

Kérhetem a szállítást egy bizonyos napra, időintervallumra?

Ha megjegyzésként feltünteted, hogy melyik napon szeretnéd a kiszállítást, a feladást tudjuk eszerint időzíteni (például ha csak 1 héttel később tudod átvenni). Az időintervallumot is jó, ha a megjegyzésben feltünteted, de erre a futárok sajnos garanciát nem tudnak vállalni. Az biztos, hogy szállítás előtt a futár telefonon jelzi a kiszállítást, így közvetlenül tudtok egyeztetni. A GLS kétszeri sikertelen kézbesítés után visszaszállítja a csomagot, amit a szállítási költség ismételt rendezése után tudunk újraküldeni.

 

Nem tudtam átvenni a FoxPost-ból a csomagot. Mit tegyek?

Ha ezt még azelőtt látod, hogy a csomag a FoxPost automatába elhelyezésre került, jelezd nekünk kérlek haladéktalanul telefonon a +36 30 248 5417-es telefonszámon, így a csomagot még azelőtt megállíthatjuk, hogy az az automatába bekerülne. Ha már a csomagautomatában elhelyezésre került a rendelésed, akkor írj egy e-mailt nekünk az info@atermeszetotthon.hu-ra. Sajnos ilyenkor meg kell várnunk, míg a feladási automatába visszaérkezik a csomag, ami akár 3-5 munkanap is lehet. Ezután választásod szerint ismét fel tudjuk adni a csomagot FoxPosttal vagy házhozszállítással - a szállítási költség ismételt rendezése esetén.

 

Sikertelen lett a bankkártyás fizetésem, mit tegyek?

Ez esetben a megrendelésedet megkaptuk, érvényes, a termékek a készletből le vannak foglalva, tehát nem szükséges rögzíteni a megrendelést még egyszer. Sikertelen fizetés esetén kollégáink munkanapokon e-mailben küldenek egy linket, amin újra megpróbálhatod a fizetést (hétvégi rendelések esetén hétfőn), vagy rendezheted a megrendelés ellenértékét banki átutalással is. Ez esetben a megrendelés visszaigazoló e-mailben megtalálod az utaláshoz szükséges adatokat. Illetve van lehetőség utánvéttel is kérni a szállítást.

 

 

Sérülten kaptam meg a terméket, mit tegyek?

Ilyenkor kérlek készíts képeket a doboz átvételkori állapotáról és a sérült termékről és jelezd a problémát az info@atermeszetotthon.hu e-mail címre a csomag átvételétől számított 3 napon belül. A termékeket minden esetben díjmentesen pótoljuk.

 

 

Nem lett megfelelő a termék, amit rendeltem. Hogyan tudom visszaküldeni?

A termékeket a kézhezvételtől számított 30 napon belül tudjátok visszaküldeni (a hatályos jogszabályok szerint kizárólag  magánszemély megrendelő esetén). Ezt az info@atermeszetotthon.hu e-mail címre írt e-maillel tudjátok nálunk rögzíteni. Az e-mailben a könnyebb és gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük tüntessétek fel a megrendelés számát.

A visszaszállítás díja a hatályos jogszabályok szerint a vevő költsége, viszont webáruházunkban egy alkalommal díjmentes visszaküldést biztosítunk Foxpost automatán keresztül. Igény szerint GLS felvétel és visszaszállítás is választható, melynek díja - melyet a GLS Hungary részünkre felszámít - 2x a mindenkori GLS Házhozszállítás díja. Ez alól kivétel, ha a termék Foxpost-on keresztül nem visszaküldhető - pl. extra hosszú növények estén, ez esetben a visszaküldés/csere egy alkalommal díjmentes. A részletekről a fenti e-mail elküldése után tájékoztatunk, forduljatok hozzánk bizalommal.

Kérünk benneteket, hogy a visszárut olyan gondosan csomagoljátok be, mint ahogyan azt mi tettük, hogy a csomag a szállítás során ne sérülhessen. Amennyiben a termék a szállítás során megsérül, és ezt a nem megfelelő csomagolás okozta, úgy a termék vételárát nem tudjuk visszatéríteni. Amennyiben a termék a dobozban nem tud mozogni és a doboz oldalaihoz közvetlenül nem ér hozzá, a csomagolás megfelelő.

 

Bármilyen kérdés és kérés esetén keressetek minket bizalommal a +36302485417-es telefonszámon vagy e-mailben az info@atermeszetotthon.hu-n. 

 

a Nature Home csapata

Az oldal tetejére