Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és visszaküldés

Mennyi a szállítási költség?

3.000 Ft alatt: házhozszállítás 1.490 Ft, Foxpost automata: 990 Ft.

3.001-10.000 Ft-ig házhozszállítás 990 Ft, Foxpost automata: 690 Ft.

10.000 Ft felett a szállítás ingyenes.

 

Érden belül a szállítás értékhatártól függetlenül ingyenes, ehhez válaszd ki a szállítási lehetőségek közül az ÉRD opciót.

 

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Számunkra kiemelten fontos az extra gyors rendelésfeldolgozás. Ez azt jelenti, hogy a reggel 7 óráig leadott rendeléseket igyekszünk még aznap, de legkésőbb másnap átadni a futárszolgálatnak, akik a következő munkanapon megkísérlik kézbesíteni a csomagodat.

A FoxPost automaták esetében az automata telítettségétől függően a csomag automatába kerülése kb. 1-3 munkanap. Figyelem! A Foxpost automaták telítettsége a kiemelt, karácsonyi időszak közeledtével folyamatosan növekszik, a szállítási idő hosszabbodhat!

Érdi szállítás esetén akár aznap is Nálad lehet a csomagod. :) Utánvét esetén csak készpénzt tudunk elfogadni, de ha van rá mód, kérlek válaszd a banki átutalást, vagy a biztonságos OTP Simple bankkártyás fizetést. A rendelés leadása után e-mailben fogunk keresni a szállítás időpontjával kapcsolatban.

Figyelem! Szárazvirág csokor rendelés esetén a rendelés átfutási ideje 1 munkanappal növekszik.

 

Szobanövények rendelése: A szobanövények rendelése teljesen biztonságos, a csomagolás során a növény nem sérül (tesztelve). Kérlek ez esetben válaszd a házhozszállítást, mert így a növénynek csak 1 napot kell dobozban töltenie. FoxPost szállítás is lehetséges, de azt kérlek vedd számításba, hogy a növény ilyenkor több időt tölt a dobozban. Amennyiben sérült a növény a szállítás során, a sérült termékekre vonatkozó szabályok érvényesek ide is, azaz díjmentesen cseréljük, de a sérülést a csomag átvétele után 1 napon belül jelezd nekünk. Növények esetében kiemelten fontos, hogy ha (nem sérülés miatt) cserélni szeretnéd, mert nem tetszik, a terméknek olyan állapotban kell lennie, mint amilyenben megkaptad. Száraz, sérült, tört, tehát nem egészséges növényeket nem áll módunkban cserélni - kivéve természetesen a szállítás során sérülteket. 

 

 

 

Kérhetem a szállítást egy bizonyos napra, időintervallumra?

Ha megjegyzésként feltünteted, hogy melyik napon szeretnéd a kiszállítást, a feladást tudjuk eszerint időzíteni (például ha csak 1 héttel később tudod átvenni). Az időintervallumot is jó, ha a megjegyzésben feltünteted, de erre a futárok sajnos garanciát nem tudnak vállalni. Az biztos, hogy szállítás előtt értesíteni fognak titeket, így közvetlenül tudtok egyeztetni. Szerződött partnereink rugalmasak, készségesen fognak Nektek segíteni az optimális szállítási időpont megtalálásában. :)

 

Nem tudtam átvenni a FoxPost-ból a csomagot. Mit tegyek?

Ha ezt még azelőtt látod, hogy a csomag a FoxPost automatába elhelyezésre került, jelezd nekünk kérlek haladéktalanul telefonon a +36 30 248 5417-es telefonszámon, így a csomagot még azelőtt megállíthatjuk, hogy az az automatába bekerülne. Ha már a csomagautomatában elhelyezésre került a rendelésed, akkor írj egy e-mailt nekünk az info@atermeszetotthon.hu-ra. Sajnos ilyenkor meg kell várnunk, míg a feladási automatába visszaérkezik a csomag, ami akár 1-2 hét is lehet, mert a FoxPostnál a prioritást a kikézbesítendő csomagok élvezik. Ezután választásod szerint ismét fel tudjuk adni a csomagot FoxPosttal vagy házhozszállítással.

 

 

Sérülten kaptam meg a terméket, mit tegyek?

Ilyenkor kérlek készíts képeket a doboz átvételkori állapotáról és a sérült termékről és jelezd a problémát az info@atermeszetotthon.hu e-mail címre a csomag átvételétől számított 3 - növények esetén 1 napon belül. Az biztos, hogy Téged ez esetben semmilyen hátrány nem érhet, a terméket díjmentesen pótoljuk, a többi már a mi dolgunk.

 

 

Nem tetszik a termék, amit rendeltem. Hogyan tudom visszaküldeni?

A termékeket a kézhezvételtől számított 30 napon belül tudjátok visszaküldeni,. Ehhez írjatok egy e-mailt az info@atermeszetotthon.hu-ra. Ezután kollégáink a rendszerben rögzítik a visszárut, Neked annyi a teendőd csupán, hogy a terméket az eredeti csomagolásban elhelyezed úgy, hogy az a szállítás során ne sérüljön. Amennyiben a termék a szállítás során megsérül, és ezt a nem megfelelő csomagolás okozta, úgy a termék vételárát nem tudjuk visszatéríteni.